Thursday, July 31, 2008

Blog-ийн зарим нэгэн зүйлийн тухай


Би та бүхэнийг сэтгэгдэл.сэтгэгдэл гээд шалаад байсан чинь миний бодож байсан шиг амар олж идэх хоол биш байна.Заавал Blogger сэтгэгдэл үлдээх ч юм шиг.Гэхдээ би учирийг нь олж ямар ч байсан сэтгэгдэл үлдээдэг болгохын тулд учирыг нь олохыг бодноо,мөн нэг зүйлийг нэмээд хэлчихэд би юмаа shareе-лэхдээ(татах холбоос хийхдээ) aiax-ийн share дээр ихэвчилэн хийгээд байгааг та бүхэн анзаарч байгаа байх,би өөрөө aiax bb-ийн хэрэглэгч болохоор надад хурдан мөн амар байдаг л даа.Гэхдээ мэдээж хүмүүс олон share дээр байхыг эрмэлздэг учираас би цаашид хэцүү хүнд гэлгүйгээр аль болох олон share дээр share-лэж байх болно гэдэгээ хэлэе.Мөн би Blog-ийнхоо Лого маягийн юм хиие гэж бодож байгаа шүү.Blog-оо сайжруулахын тулд хичээх болноо.Ингээд nice бүхнийг эндээс!neenee120.blogspot.com

0 comments:

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru
Distributed by Free Blogger Templates