Saturday, November 1, 2008

Блогийн эцсийн зорилго яг юу юм бэ?


Хэрэв та блог бичдэг бол та яг яах гэж блог бичдэг вэ?Би өөрөөсөө энэ асуултыг өөрөөсөө асууж үзлээ.Бичих зүйл олдохгүй тэгээд л нээх ядаргаатай ч юм шиг.Бичлээ гээд би мөнгө олохгүй,надад эдийн засгийн хувьд орлого байхгүй.Гэхдээ эцсийн эцэст мөнгө чухал бишээЯг блог бичсэний эцсийн зорилго,үр дүн нь яг юу юм бэ?Би лав яг юу гэж хариулахаа сайн мэдэхгүй л байна,мөнгө олж баяжих юм уу?Гадаадын том том блоггерууд блогоо үнэлүүлж зарж борлуулах замаар мөнгө олдог л юм шиг байна лээ.Заа мань мэт ч тиймэрхүү том юм ярихгүй л байх л даа.Хамгийн гол нь би үзэл бодолоо олонтой солилцож байна гэдэг нь хамгийн сайхан.Миний бичиж байгаа зүйлийг бага ч болов хүн үзэж байна гэдэг нь хамгийн сайхан.Гол нь хүн орж үзээд байхаар их гоё урамтай байдаг шүү дээ.Би анх блогоо олон татах юм тавиад л ер нь сайт шиг байлгая гэж боддог байлаа.Гэвч блог бол блог сайт бол сайт л байдаг юм байна.Одоо би хүн сайтад юм татах гэж ч юмуу мэдээ үзэх гэж ордог,харин блогд хүний үзэл бодолыг мэдэх гэж,сонирхолтой зүйл унших гэж ордог гэж би ойлгож байна.Хүмүүс тэр бүр блогоос юм татах гэж ордоггүй шүү дээ.Гэхдээ мэдээж болно л доо.Би блогдоо цаашид нээх татах зүйлүүд биш аль болох сонирхолтой зүйл,өөрийн үзэл бодолоос түлхүү оруулая гэж бодож байна

2 comments:

Дүүрнээ said...

tiim shuu neeh hun tooj unshihgui ch gelee uuriin uzel bodloo ilerhiilj busadtai huvaaltsah gej l blogiig needeg bh gej bodjiin chamtai sanal niilj bna shuu tatah ene ter yum blogiin huvid demiishdee tiimee zaza chamd amjilt husiy NEENEE

Choco said...

zuv zuv ,,, yaag zuv .. bi ch bas yag tegj bodood bgaa... ter duu muu ntr eer yer ni yaahiin te.. Uuur gazruudaar hogooroo bjiihad.. Gehdee haaya hovorhon, olohod hetsuu ntr um olood tavichuul chimeg boldin hehe

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru
Distributed by Free Blogger Templates